اجتماعی

یادداشت:فرهنگ گرامیداشت روز روابط عمومی

ارزش گذاری به روز روابط عمومی،ارزیابی تعاملات وقدرت ارتباطات شخص مدیران است

مدیر کل ثبت احوال استان اردبیل از مسئول اسبق روابط عمومی  در حالی تجلیل نمود که این تغییرات در سال ۱۴۰۳ انجام شده اما با این تجلیل مدیریت ارتباطی خود را بروز داد و مشخص کرد برنامه ارتباطات مدیریتی یک شعار دوران مدیریت نبوده و معتقد به حصول نتیجه با روابط عمومی و ارتباطات است

عارضه عصر ارتباطات این است که بسیاری از مدیران دم از ارتباطات فردی و اداری می زنند اما در عمل ارتباط با رسانه و توجه به فرایند های ارتباط را اعمال نمی کنند که صدمات جبران نا پذیری برای حفظ جایگاه فردی و اجتماعی می کند و نبایداین روند ادامه یابد،اما اعتقاد به ارتباطات در ثبت احوال استان اردبیل موجبات پر رنگتر شدن خدمات و جایگاه ثبت احوال در نزد مسئولان و مردم گشته و این رویه دراعلام نظر مدیران و  تخصیص اعتبارات در چند سال اخیر نمایان میکند

ارزش گذاری به روابط عمومی فقط نشان دهنده آن است که مدیران چقدر به مقوله ارتباطات اهمیت قائل هستند و در واقع هر مدیری اینکار راانجام دهد ارزیابی خودش را مورد تجلیل قرار داده و باید به یک فرهنگ دایمی تبدیل شود که نفع آن برای سیستم اجرائی و مردم خواهد بود

جعفری

24 سال فعال تخصصی روابط عمومی و 11 سال صاحب امتیاز نشریه نمای سبلان و سرپرست روزنامه های راه مردم،جهان صنعت،پیشرو و توسعه ایرانی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا